You are viewing a single comment's thread.

view the rest of the comments →

0
20

[–] Phuck_Reddit 0 points 20 points (+20|-0) ago 

Counter this shit by making as many white children as you can with a good woman. Between the race mixing and "waiting" for the right time. white people are gonna go extinct, or at least endangered.

0
13

[–] BearDolphin1488 0 points 13 points (+13|-0) ago  (edited ago)

There was a girl that i knew from high school that I wanted to sleep with but never did. Years later, we met up and had drinks and we went back to her place to fuck. As we were on the way back, we were talking about past partners in a casual way when she let slip that she had slept with a black. I felt sick to my stomach and told her I would never date someone who did that. I remember her saying I was racist and (at the time, i wasnt) but i knew that no amount of shaming would change my point of view, so I just left instead.

If only I knew what I would evemtually become today... haha. Lifes funny

0
0

[–] Boyakasha 0 points 0 points (+0|-0) ago 

Good call. Sleeping with grounds reveals character flaws that I could never get passed.

10
9

[–] Doglegwarrior 10 points 9 points (+19|-10) ago 

Good white women in america are so fucking brainwashed and feminised it is almost impossible.. the faggots on line are gonna give me shit.. but my taiwanese wife is based... literaly loves white culture and shits on all the others.. she is a nurse practiioner so i told her to not repeat any of the jew shit i say because theres a good chance she works with jew doctors.

1
19

[–] TheDonaldTrump 1 points 19 points (+20|-1) ago 

but my taiwanese wife is based

And your child is a mutt

1
8

[–] Sgt_Boomer 1 points 8 points (+9|-1) ago 

You sound like a pussy and it makes sense that your girl came from a culture where the men make you look masculine by comparison.

1
6

[–] jollux 1 points 6 points (+7|-1) ago  (edited ago)

women are feminised

Uh...

my taiwanese wife is based

pffhahahaha you fucking loser

1
2

[–] alphalfa 1 points 2 points (+3|-1) ago 

That shits literally a meme lol. White man, Asian woman. And the whole Azn woman glorifying white people. Its just a bad meme dude I'm sorry to say. Check out any HAPA community.

2
-1

[–] Smocaine 2 points -1 points (+1|-2) ago 

Get your friends together. Go out at night and prey on the niggers. Beat them to death like the animals they are. Build bombs and throw them through their windows. Whites will not be replaced, we will ensure it.

0
0

[–] 24601_JeanValJean 0 points 0 points (+0|-0) ago 

yeah really intelligent. You want to beat niggars? (a nod to Richard Pryor, coon par-excellence!) Go to school or become a well paid skilled worker such as plumber, welder, mechanic, etc. Marry a white woman and have children and be good parents. Leave the dope and the alcohol alone. Home school and teach your children to be proud and white. Teach them the real history of their ethnicity and their race. Stupid violence gets you nowhere.