[–] [deleted] 0 points 25 points (+25|-0) ago 

[Deleted]

0
13

[–] SirDigbyChikenCaesar 0 points 13 points (+13|-0) ago  (edited ago)

Testing this now

Nice, it works!

https://hooktube.com/watch?v=__HPfmvaWRw

0
9

[–] MadWorld [S] 0 points 9 points (+9|-0) ago 

Yeah there are several signs all pointed to the new codebase!

0
6

[–] IBNSFW 0 points 6 points (+6|-0) ago 

Oh good! now I can use hook 100%.

0
3

[–] strange_69 0 points 3 points (+3|-0) ago 

Shit. PM shits the bed every time I try to watch a video. Then I have to watch it on brave. Ugh

[–] [deleted] 0 points 18 points (+18|-0) ago 

[Deleted]

0
23

[–] MadWorld [S] 0 points 23 points (+23|-0) ago 

Yup! It's fucking amazing how Putt can pull all this off while we are constantly under attack!!

1
16

[–] Le_Squish 1 points 16 points (+17|-1) ago 

The attacks leveled him up. It's triple XP week for admins!

0
9

[–] go1dfish 0 points 9 points (+9|-0) ago 

Might as well jump to the new codebase if the old one is under attack and in need of fixes anyway.

I for one welcome our new Linux overlords.

0
10

[–] zak_the_mac 0 points 10 points (+10|-0) ago 

Yes! I noticed the speed bump too. Bonuses all round. Hopefully the thumbnails will be back soon, and then we'll be running at Peak Voat.

0
12

[–] 10813563? 0 points 12 points (+12|-0) ago 

The lightbulb being beside the log-off button is what confirmed it for me.

0
4

[–] zak_the_mac 0 points 4 points (+4|-0) ago  (edited ago)

Cool! And someone else pointed out that if your badges are in reverse order, then you're on the port code. Mine flipped around today.

0
4

[–] MadWorld [S] 0 points 4 points (+4|-0) ago  (edited ago)

For me, it was the constant logout of the account!

Edit: then there were signs of the badge order, search queries, and submission limits.

0
4

[–] 10813615? 0 points 4 points (+4|-0) ago 

Yeah that was what initially raised most of our suspicions.

0
9

[–] OhBlindOne 0 points 9 points (+9|-0) ago 

Mad props to Putt and all the fantastic goats that helped port all the code over!

0
8

[–] MadWorld [S] 0 points 8 points (+8|-0) ago 

:-) And also thanks to all those goats who have been keeping /v/all/new clean!!

0
7

[–] IAmHiding 0 points 7 points (+7|-0) ago 

Wow the site is very snappy now, damn!

0
5

[–] MadWorld [S] 0 points 5 points (+5|-0) ago 

X-D Dammit, where have you been for the past 2.6 years??

0
8

[–] IAmHiding 0 points 8 points (+8|-0) ago 

Uhhh lurking haha, Im always too late for thread discussions most of the time anyways so I don't bother commenting

0
6

[–] BlackDadsScatter 0 points 6 points (+6|-0) ago 

As happy as it makes me voats doing well I literally have no fucking clue what this means lol

0
8

[–] MadWorld [S] 0 points 8 points (+8|-0) ago 

It means Voat will be safer, more robust, and more flexible moving forward! I can't wait to make a chunk of donation to this platform! This platform is fucking amazing!!

0
5

[–] nigger_plz 0 points 5 points (+5|-0) ago 

Yes I'll donate too.

0
1

[–] 3dk 0 points 1 points (+1|-0) ago 

Also, most importantly, much cheaper to run!

0
1

[–] BlackDadsScatter 0 points 1 points (+1|-0) ago 

Ahh good shit,fucking novice with computers more mechanical and engineering

0
5

[–] guinness2 0 points 5 points (+5|-0) ago 

Ah, that is awesome... I hoped that's what was happening!

Do you know when we'll be getting post thumbnails back?

0
5

[–] MadWorld [S] 0 points 5 points (+5|-0) ago 

Yeah it's fucking awesome!

I don't know when thumbnails will be back, it probably has to wait for the proxy setup. Putt also promised a submission detailing the attacks. I can't wait to see how we were attacked or if they used the bugs we found on preview to attack Voat.

0
4

[–] BobBelcher 0 points 4 points (+4|-0) ago 

Damnit! I mean yay, cool and all, but now I have to stop using AVE because it's not compatible anymore. So now I have to view Voat all shrunk to just the center of my screen and can't see who I've tagged as an idiot. :(

0
2

[–] MadWorld [S] 0 points 2 points (+2|-0) ago 

:-) We are all still here!! It's a great victory for been able to survive such vicious attacks!

For your browser, do you have a screenshot? How terrible is the viewable area?

0
2

[–] BobBelcher 0 points 2 points (+2|-0) ago 

Look at all that wasted space!

I can reenable AVE but then whenever I click on a post it makes it white and unreadable text.

0
1

[–] PonchoKitty 0 points 1 points (+1|-0) ago 

what is AVE?

0
1

[–] BobBelcher 0 points 1 points (+1|-0) ago  (edited ago)

https://voat.co/v/AVE

It was like RES for Reddit. But it's dead now. Wish someone with web dev know how would make a replacement or fork it.

load more comments ▼ (21 remaining)