[–] go1dfish 0 points 5 points (+5|-0) ago 

Voat’s community is borne out of petty politically motivated censorship elsewhere.

So yeah, we like what we like.

[–] TheBuddha [S] 0 points 2 points (+2|-0) ago 

Here too:


You guys make me giggle.

[–] WhiteRonin 1 points 1 points (+2|-1) ago 

Prolly cuz I have had the chance to post a shit town here yet.

I should spam a bunch for php. Cuz lots of haters exist :-)

[–] TheBuddha [S] 0 points 1 points (+1|-0) ago 

I submit PHP and JavaScript links just for the curmudgeon responses. I call 'em that, too. I call them curmudgeons, pretty much every day.

[–] WhiteRonin 0 points 0 points (+0|-0) ago 

I am a Laravel framework guy. I lived for a few months like 5 minutes away from the creator of it. It’s also why I moved back to the states. PHP is getting “better”.

JS. I really need to learn it but don’t want to use it on the back end.

I hate Java but love the concepts that has grown from it.

[–] heygeorge 1 points 1 points (+2|-1) ago 

Bitching is easier to learn from your parents than programming is. :D

[–] TheBuddha [S] 0 points 1 points (+1|-0) ago 

LOL Bitching? No, it's funny. Y'all crack me up.

I post submissions to this sub, pretty much every day. Usually, I do it for the curmudgeon responses. They make me giggle. On a good day, they'll argue about which programming language sucks the most. This amuses me far more than it should.

[–] heygeorge 1 points -1 points (+0|-1) ago 

Lol, not saying it isn't funny. The Voat curmudgeons as a whole can complain about millennials, but not everyone knows how to program.

[–] Tatsuya007 1 points -1 points (+0|-1) ago  (edited ago)

This article surprised me, but it was great playing share acc truy kich