You are viewing a single comment's thread.

view the rest of the comments β†’

0
54

[–] SterlingJB [S] 0 points 54 points (+54|-0) ago  (edited ago)

Best analysis I've seen of WTF happened last fall on the internet by creator of /r/Pizzagate, fuckcensorship. Posted in Whatever but then realized this is actually, unlike most of my other links/posts (sorry), directly pizza related.

0
21

[–] Vindicator 0 points 21 points (+21|-0) ago 

LOL. Excellent!

0
14

[–] ESOTERICshade 0 points 14 points (+14|-0) ago  (edited ago)

There ya go vindicator. You were asking that question last night. I asked God and he said you could have it. πŸ™‚ Ask and ye shall receive bro πŸ˜ŽπŸ‘Œ

1
3

[–] argosciv 1 points 3 points (+4|-1) ago 

Jeezuz fuckin Christ, just wanna point out... 50 unanswered upvoats for a single comment... cograts! xD

0
4

[–] SterlingJB [S] 0 points 4 points (+4|-0) ago  (edited ago)

Yeah, hope all know I am not fuckcensorship and did not have anything to do with this great rundown tho I certainly related to it. I just linked to the article since it hadn't been posted yet, and my participation on here has been mostly just reading and commenting on all y'alls posts.