Profile overview for GOATMAN.
Submission statistics

This user has mostly submitted to the following subverses (showing top 5):

242 submissions to cheers

8 submissions to Automobile

7 submissions to gunsreallyarecool

7 submissions to whatever

4 submissions to AskVoat

This user has so far shared a total of 299 links, started a total of 14 discussions and submitted a total of 501 comments.

Voting habits

Submissions: This user has upvoted 8327 and downvoted 1844 submissions.

Comments: This user has upvoted 1999 and downvoted 147 comments.

Submission ratings

5 highest rated submissions:

Immigration, World Poverty and Gumballs, submitted: 12/23/2017 12:47:58 PM, 88 points (+88|-0)

Fresh out of the box, submitted: 4/8/2018 4:02:24 PM, 59 points (+59|-0)

Goats, what's something you prefer the cheap version of?, submitted: 11/19/2017 9:20:14 PM, 56 points (+56|-0)

Mah Condisuns!!, submitted: 8/5/2015 3:10:20 AM, 40 points (+43|-3)

San Francisco's streets are overflowing with human waste, submitted: 10/28/2017 12:32:10 PM, 39 points (+39|-0)

5 lowest rated submissions:

Man argues with spitting goat, submitted: 6/18/2015 5:59:49 PM, 1 points (+1|-0)

Cuz I feel like it - Bitches Ain't Shit, submitted: 2/20/2016 3:55:45 AM, 1 points (+3|-2)

Satuday I get coke. Dirt Nasty & Mickey Avalon - Do It All Over, submitted: 3/19/2017 2:01:14 AM, 1 points (+2|-1)

TIL there's a 24/7 Rick and Morty live stream on YouTube, submitted: 9/6/2017 12:36:10 AM, 1 points (+3|-2)

True Facts : Ant Mutualism, submitted: 5/19/2018 12:27:55 AM, 1 points (+1|-0)

Comment ratings

3 highest rated comments:

Delusional ham claims BMI is flawed because "You can clearly see my obliques". submitted by urbandirt to fatpeoplehate

GOATMAN 0 points 50 points (+50|-0) ago

She believes that...

Ellen Pao resigns as Reddit's CEO submitted by yvesmh to MeanwhileOnReddit

GOATMAN 0 points 30 points (+30|-0) ago

Yep, not going back.

Refugee con submitted by boekanier to Refugees

GOATMAN 0 points 30 points (+30|-0) ago

Also, look how new the boat & motor are. Where did they all get brand new matching life vests?

3 lowest rated comments:

Denis Leary - Asshole (Uncensored Version) submitted by GOATMAN to cheers

GOATMAN 1 points -1 points (+0|-1) ago

Whatever, I still love this song/video.

What do these sexual perverts, have in common? submitted by Ex-Redditor to AskVoat

GOATMAN 1 points -1 points (+0|-1) ago

Segal's a jew?